Zaterdag 14 januari 2012 - Reisverslag uit Akkrum, Nederland van Aize Wijnstra - WaarBenJij.nu Zaterdag 14 januari 2012 - Reisverslag uit Akkrum, Nederland van Aize Wijnstra - WaarBenJij.nu

Zaterdag 14 januari 2012

Door: appie

Blijf op de hoogte en volg Aize

14 Januari 2012 | Nederland, Akkrum

Eindelijk was het dan zover.
Bouke Agricola, Sipke Tjerkstra, Sjirk de Vries en Aize Wijnstra , zijn vertrokken richting Gambia. Familie en vrienden waren aanwezig om de mannen uit te zwaaien.
Het avontuur tegemoet, 23 februari 2012 hopen wij ze gezond en wel weer in Friesland te mogen begroeten.
Goede reis en behouden aankomst!
Voor alle foto's van het vertrek zie:
www.appiesfotosite.nl

• 14 Januari 2012 - 14:09

Koos En Petra..:

Hoi Aize en Gambiagangers,

Goede reis toegewenst veel plezier en avontuur.
    Kom wel veilig terug.

Groetjes de ademaatjes uit Akkrum
    Koos en Petra
    Amarins en Taeke-Frerik

• 14 Januari 2012 - 19:04

Fokje:

Hoi heren al in de buurt van Parijs geariveerd zonder omrijden?
    hopelijk zonder meleur.
    nu veel plezier en tot horens.

• 14 Januari 2012 - 19:09

Cobie En Melanie:

Wij wensen jullie ook een hele goede en mooie reis! Zullen jullie online volgen. Zijn jullie met alleen maar mannen, trouwens? Dan moeten wij volgende keer zeker mee voor wat 'girl-power'!

• 15 Januari 2012 - 18:31

Minke:

Aize ik wens jullie een hele goede reis en plezier toe, ik proost alvast op het mooie avontuur wat jullie tegemoet gaan. Groeten Minke Rosier

• 16 Januari 2012 - 17:28

Matheo:

heit jonge wat helest die op de kop haha :P. ze zijn er nog niet en de bwm al tank problemen haha. nou heit sipke suc 6 mannen en kom veillig thuis heit